بهترین استراتژی مدیریت داده ها در CRM برای بهبود کیفیت داده ها
مدیریت داده ها در CRM مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM ها به طور فزاینده ای به ابزاری محوری برای بانکداری، خرده فروشی، مخابرات، بیمه و هر بخش مبتنی بر داده تبدیل می شوند.
با این حال، آیا متوجه شده اید که یک CRM فقط می تواند به اندازه داده هایی که در خود نگهداری می کند خوب باشد؟ و هنگامی که این داده ها پیچیده و زیاد هستند، مدیریت موثر آن ضروری است.
مدیریت داده در CRM چیست؟ مدیریت داده های CRM مستلزم سازماندهی، تجزیه و تحلیل و دسترسی به داده ها برای بهبود روابط با مشتری است.
سیستم مدیریت داده باید از صحت، به روز بودن و کامل بودن اطلاعات اطمینان حاصل کند. هر داده مشتری و مشتری بالقوه باید بتواند یک چشم انداز 360 درجه از نمایه خود ارائه دهد.
هنگام استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد روابط بلندمدت بین مشتریان و کسبوکارها، دادههای CRM با کیفیت باعث میشود که این فرآیند بدون دردسر پیش برود.
مسائل مربوط به کیفیت داده ها بر اساس دو گروه طبقه بندی می شوند: 1- ناهماهنگی سیستم : ناشی از دسته بندی غیر استاندارد، قراردادهای نامگذاری و معنایی، که منجر به
داده های غلط املایی .. ... بیش تر بخوانید