دبی یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری و مدرن‌ترین شهرهای منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود که در جنوب شرقی خلیج فارس جا خوش کرده است. دبی همچنین پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر امارات می‌باشد که از آن به عنوان یک شهر جهانی یاد می‌شود. جالب است بدانید که دبی پیشینه و قدمت تاریخی خاصی ندارد و جاذبه تاریخی خاصی را در این کشور نخواهید دید، اما ابتکار و تلاش حاکمان و مردم این شهر باعث شده که دبی تبدیل به یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای دنیا تبدیل شود، تاحدی که بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا و بلندترین برج دنیا در این شهر قرار بگیرد. مطمئنا جاذبه‌های گردشگری دبی تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و بیشتر رویدادهای بین المللی و برگزاری مسابقات جهانی باعث شده است که مردم دنیا از سراسر جهان کنجکاو باشند که از این سرزمین بازدید کنند. اگر قصد سفر به دبی را دارید، دانستن مطالب این مقاله می‌تواند برایتان حیاتی باشد.

آژانس مسافرتی گلبرگ سیر ارائه دهنده متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین پکیج تور دبی نوروز می‌باشد که خدمات خود را به شکلی ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد. قیمت تور دبی که در بازه‌های زمانی مختلف سال دارای نوسانات شدید است، باعث می‌شود که اغلب سفر به این کشور پرهزینه باشد، اما با استفاده از تنوع قیمتی پکیج‌های گلبرگ سیر و همچنین دسترسی به پرتخفیف‌ترین تورهای لحظه آخری دبی، می‌توانید سفری به صرفه و اقتصادی داشته باشید.

جاذبه‌های گردشگری دبی

معروف‌ترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی همچنین از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهانی نیز به شمار می‌روند و شهرتی جهانی دارند. مواردی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌شود، باید حتما در لیست مکان‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید قرار بگیرند.

برج خلیفه

همانطور که بارها شنیده‌اید، برج خلیفه درحال حاضر بلندترین برج دنیا می‌باشد. ارتفاع این برج 828 متر می‌باشد و بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده است. اغلب مردم برج خلیفه را برای مشاهده چشم انداز از بالای بلندترین سازه دنیا انتخاب می‌کنند.

آب نمای دبی

این آب نمای معروف دقیقا در کنار برج خلیفه قرار گرفته است و از قضا این جاذبه گردشگری نیز، جایگاه بلندترین آب نمای جهان را از آن خود کرده است. این آب نما با پرتاب آب به ده‎ها متر بلند و همچنین ایجاد 25 نور مختلف همراه با پخش موزیک، روزانه هزاران بازدید کننده را به خود جذب می‌کند.

دبی مال

به سراغ جاذبه‌ای می‌رویم که مختص افرادی است که عاشق خرید کردن و خرج کردن می‌باشند! بسیاری از افراد تنها برای بازدید از بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان به دبی می‌آیند تا از دبی مال بازدید کنند. دبی مال که 502 هزار متر مربع وسعت دارد، علاوه بر داشتن نمایندگی معروف‌ترین برندهای دنیا در خود، دارای 1200 فروشگاه مختلف در کنار امکانات گردشگری و تفریحی متعدد می‌باشد.

آکواریوم و دنیای زیر آب

به نظرتان سفری به زیر آب اقیانوس‌های بزرگ چه حسی خواهد داشت؟ این آکواریوم معروف که شهرت جهانی دارد، در طبقه دوم دبی مال قرار دارد. در این آکواریوم یک تونل آبی بزرگ واقع شده است که شما را به عمق آب و تماشای جانداران متنوع اقیانوس می‌برد.

باغ گل معجزه

باغی بزرگ و پوشیده از انواع و اقسام گل‌های بزرگ و غول پیکر، باغ گل معجزه دبی را بوجود آورده است. از آن‌جا که دبی به دلیل واقع شدن در کویر، دارای جاذبه طبیعی خاصی نمی‌باشد، این باغ گل باعث شده است تا افرادی که عاشق طبیعت و گل و گیاه هستند نیز از خواسته شان بی‌نصیب نمانده و بتوانند علاوه بر لوکس‌ترین جاذبه‌های گردشگری، از جاذبه‌های طبیعی نیز بهره‌مند شوند.

مرکز خرید امارات مال

بعد از دبی مال، امارات مال از دیگر مراکز خرید محبوب دبی می‌باشد که بیش از 560 فروشگاه را در خود جای داده و همچنین مرکز تفریحات و سرگرمی‌هایی همچون اسکی، شهربازی و پردیس سینمایی می‌باشد. اگر اهل خرید هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در کنار دبی مال، از این مرکز خرید نیز دیدن کنید.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *