متاورژن یک دنیای کاملا جدید – متاورس چیست؟

فناوری Metaverse – متاورژن Meta Version و پیامدهای آن برای رهبران تجاری متاورژن چیست؟ متاورس Metaverse / Meta Version اصطلاح رایجی است که برای توصیف آنچه بسیاری انتظار دارند الگوی مهم بعدی برای نحوه استفاده ما از فناوری‌ها و شبکه‌های دیجیتال برای تعامل و همکاری با دیگران و داشتن انواع تجربیات مجازی باشد، استفاده می‌شود. این یک فناوری یا دستگاه واحد نیست و خدمات هیچ شرکتی نیست. این همگرایی چندین فناوری جداگانه است که همه آنها به سرعت برای استفاده اصلی در حال بلوغ هستند. این فناوری‌ها با هم می‌توانند تجربه یک محیط سه‌بعدی و غوطه‌ور را ایجاد کنند که در آن کاربران با محیط اطراف خود و سایر کاربران به گونه‌ای در تعامل هستند که گویی در یک فضای مشترک هستند. اما یک متاورس کاملاً توسعه یافته بیش از یک فضای مجازی صرف است. همچنین دارای حداقل دو ویژگی مهم دیگر است که پتانسیل آن را به عنوان یک پلت فرم جدید با کاربردهای متنوع افزایش می دهد. اول، احتمالاً هم دنیای فیزیکی و هم دنیای دیجیتال/مجازی را در تجربه کاربر شامل می شود. دوم، انتظار می رود متاورس دارای اقتصاد بومی باشد، از جمله دارایی های بوم.. ... بیش تر بخوانید

CRM اجتماعی چیست؟ SCRM مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه اجتماعی

شما مدام در مورد این موضوع مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) می شنوید، درست است؟ CRM اجتماعی یا مدیریت ارتباط با مشتریان درشبکه های اجتماعی در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در مورد CRM اجتماعی در نظر بگیرید . CRM اجتماعی ابتدا یک استراتژی است که اغلب توسط ابزارها و فناوری های مختلف پشتیبانی می شود. این استراتژی مبتنی بر تعامل و تعامل با مشتری است که تراکنش ها یک محصول جانبی هستند. CRM اجتماعی هنوز در مورد CRM است (اما تکامل یافته)، به معنای یک فرآیند و سیستم پشتیبان برای مدیریت روابط و داده های مشتری به روشی کارآمد و فرآیند محور. CRM اجتماعی برای سازمان های مختلف معنای متفاوتی خواهد داشت. نکته کلیدی این است که بتوانید چالش تجاری را که به دنبال حل آن هستید درک کنید و سپس آن را حل کنید. CRM اجتماعی یکی از اجزای توسعه یک کسب و کار اجتماعی یا مشارکتی، هم در داخل و هم در خارج است. CRM چیست CRM مدیریت ارتباط با مشتری از فروش، بازاریابی و عملکردهای مبتنی بر خدمات/پشتیبانی تشکیل شده است که هدف آنها انتقال مشتری از طریق خط لوله فروش با هدف بازگرداندن مشتری برای خرید بیشتر و بیشتر ک.. ... بیش تر بخوانید