درباره NFT برای مبتدیان – هر آنچه باید درباره اشتیاق به کریپتو باید بدانید

NFT ها (توکن های غیر قابل تعویض non-fungible tokens) ممکن است گیج کننده ترین کالا در حال حاضر در اینترنت باشند. در ابتدایی ترین حالت، NFT کد کامپیوتری است که نشان دهنده مالکیت اقلام دیجیتالی است. اما در واقع این به چه معناست؟ و چرا ارزش آنها ناگهان منفجر می شود؟ این مقاله راهنمای جامع شما برای NFT ها است. ما یک نمای کلی از NFTها، نحوه کارکرد آنها و کاربردهای واقعی آنها ارائه خواهیم کرد. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه با موفقیت NFTها را ایجاد، خرید و فروش کنید. Crypto Craze چیست (شور CRYPTOcurrency) علاقه عظیم عمومی به ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که از بازه زمانی 2017 آغاز می شود. وقتی مردم شنیدند که دیگران با بیت کوین ثروت اندوزی کرده اند، شور و شوق کریپتو اوج گرفت. NFT چیست قبل از اینکه بتوانیم توکن های غیر قابل تعویض را به طور کامل تعریف کنیم، باید با چند مفهوم کلیدی راحت باشیم. بیایید با تفاوت بین دارایی های قابل تعویض و غیرقابل تعویض شروع کنیم. دارایی های قابل تعویض “قابل تغییر” کلمه ای است که شما در مکالمه زیاد نمی شنوید، اما ایده کلی ساده است.. ... بیش تر بخوانید

چگونه به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟

پاسخ به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی آیا برند شما سوالات و شکایات زیادی در رسانه های اجتماعی دریافت می کند؟ آیا ردیابی و نظارت بر همه شکایات وارد شده از طریق رسانه های رسانه های اجتماعی برای نمایندگان شما دشوار است؟ نگران نباشید ما شما را در مقاله راهنمایی میکنیم. مشتریان از رسانه های اجتماعی برای تعامل با شرکت ها، پرسیدن سؤال یا ارائه بازخورد انتقادی در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. از این رو، رسیدگی به شکایات رسانه‌های اجتماعی از پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها برای حفظ ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها بسیار مهم است. گروه سنی استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارائه بازخورد به برندها چگونه به شکایات شبکه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟ نتیجه تحقیقات Bain نشان داده است که ، مشتریانی که از طریق رسانه های اجتماعی با شرکت ها در ارتباط هستند، 20 تا 40٪ بیشتر از سایر مشتریان، برای دریافت خدمات و محصولاتش آن شرکت ها پول پرداخت میکنند. همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که “خبرهای بد سریعتر می روند”. دقیقاً به همین ترتیب، نظرات منفی که مشتریان می گذارند، تأ.. ... بیش تر بخوانید