۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال ۲۰۲۲ از سوی اینتربرند اعلام شد

۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال 2022 شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand مانند سالهای قبل ، به عنوان شرکت صاحب‌نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه‌دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۲۲ را برای ۲۳مین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ , ۲۰۱۵ , ۲۰۱۶ , ۲۰۱۷ , ۲۰۱۸ , ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این اطلاعات را ارائه نموده است. اپل Apple همانند سالهای قبل به عنوان باارزش ترین برند سال 2022 و با ارزش 482,215 میلیون دلار ، در جایگاه نخست برای دهمین سال متوالی در لیست ۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان Interbrand برای سال 2022 همچنان حضور دارد. Best Global Brands 2022 ارزش 100 برند برتر برای اولین بار از بیش از 3 تریلیون دلار فراتر رفت – افزایش 16 درصدی از سال 2021. Airbnb (شماره 54)، ردبول (شماره 64) و شیائومی (شماره 84) ورودی های جدید برای سال 2022 هستند. Microsoft (شماره 2) ، Tesla در جایگاه 12 و Channel در جایگاه 22 بیشترین رشد سالانه را داشته اند. نایک (شماره 10) برای اولین بار وارد لیست 10 برتر.. ... بیش تر بخوانید

بهترین استراتژی مدیریت داده ها در CRM برای بهبود کیفیت داده ها

مدیریت داده ها در CRM مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM ها به طور فزاینده ای به ابزاری محوری برای بانکداری، خرده فروشی، مخابرات، بیمه و هر بخش مبتنی بر داده تبدیل می شوند. با این حال، آیا متوجه شده اید که یک CRM فقط می تواند به اندازه داده هایی که در خود نگهداری می کند خوب باشد؟ و هنگامی که این داده ها پیچیده و زیاد هستند، مدیریت موثر آن ضروری است. مدیریت داده در CRM چیست؟ مدیریت داده های CRM مستلزم سازماندهی، تجزیه و تحلیل و دسترسی به داده ها برای بهبود روابط با مشتری است. سیستم مدیریت داده باید از صحت، به روز بودن و کامل بودن اطلاعات اطمینان حاصل کند. هر داده مشتری و مشتری بالقوه باید بتواند یک چشم انداز 360 درجه از نمایه خود ارائه دهد. هنگام استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد روابط بلندمدت بین مشتریان و کسب‌وکارها، داده‌های CRM با کیفیت باعث می‌شود که این فرآیند بدون دردسر پیش برود. مسائل مربوط به کیفیت داده ها بر اساس دو گروه طبقه بندی می شوند: 1- ناهماهنگی سیستم : ناشی از دسته بندی غیر استاندارد، قراردادهای نامگذاری و معنایی، که منجر به داده های غلط املایی .. ... بیش تر بخوانید