۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال ۲۰۲۲ از سوی اینتربرند اعلام شد
۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال 2022
شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand مانند سالهای قبل ، به عنوان شرکت صاحبنظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائهدهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۲۲ را برای ۲۳مین سالی متوالی اعلام نمود.
تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ , ۲۰۱۵ , ۲۰۱۶ , ۲۰۱۷ , ۲۰۱۸ , ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این اطلاعات را ارائه نموده است.
اپل Apple همانند سالهای قبل به عنوان باارزش ترین برند سال 2022 و با ارزش 482,215 میلیون دلار ، در جایگاه نخست برای دهمین سال متوالی در لیست ۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان Interbrand برای سال 2022 همچنان حضور دارد.
Best Global Brands 2022
ارزش 100 برند برتر برای اولین بار از بیش از 3 تریلیون دلار فراتر رفت – افزایش 16 درصدی از سال 2021. Airbnb (شماره 54)، ردبول (شماره 64) و شیائومی (شماره 84) ورودی های جدید برای سال 2022 هستند. Microsoft (شماره 2) ، Tesla در جایگاه 12 و Channel در جایگاه 22 بیشترین رشد سالانه را داشته اند. نایک (شماره 10) برای اولین بار وارد لیست 10 برتر.. ... بیش تر بخوانید