سریال «شاهدان» با گویندگی ۸ نفر از صداهای ماندگار تلویزیون دوبله شد و قرار است به زودی روانه آنتن شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال «شاهدان» محصول فلسطین در 4 قسمت با مدت زمان 16 دقیقه به کارگردانی ﺣﺴﺎم اﺑﻮدان در گونه جنگی تولید شده است.

مدیر دوبله این سریال لادن سلطان پناه است. دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان، سمیه رهنمون، مریم شاهرودی، نیما نکویی فرد و لادن سلطان پناه صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این سریال نشان می‌دهد مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین، هر روز چگونه در مقابل ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی، با جان و مال خود از وطن و هویتشان دفاع می‌کنند.

این مجموعه 4 قسمتی، به مقاومت مردم فلسطین در مقابل نیروهای صهیونیستی می‌پردازد، داستان‌ها بر گرفته از واقعیت است و شاهدان ماجرا آن را تعریف کرده‌اند.

هر قسمت، داستانی جداگانه دارد. به لحاظ تصویربرداری و کارگردانی، اثر قابل قبولی است و توانسته داستان رنج‌ها و مظلومیت مردم فلسطین را به خوبی روایت کند.

واحد جستجوی اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را برعهده داشته و پس از طی مراحل تأیید، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش‌کننده) برای مخاطبان پخش شود.

 

انیمیشن «موتورها» تازه ترین محصول مرکز انیمیشن سوره به نیمه رسیده که قصه مهاجرت از شهر به روستا را روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تولید سریال انیمیشن «موتورها» به کارگردانی حسن اسدی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز انیمیشن سوره به نیمه رسید.

این اثر به نویسندگی علی تهرانی با تکنیک کات اوت دو بعدی در 50 قسمت 7 دقیقه‌ای تولید می‌شود. «سوسو»، «سی سی»، «فرزی»، «زوم زوم» و «باباگازی» پنج شخصیت اصلی این انیمیشن ماجراجویانه هستند.

این پویانمایی، ماجرای خانواده‌ای از موتورهاست که دو فرزند دارند. این خانواده مجبور می‌شوند برای شغل پدر به روستایی اطراف شهر محل زندگی‌شان مهاجرت کنند اما «سوسو»، پسر هفت ساله خانواده از این اتفاق راضی نیست تا اینکه… .

سریال انیمیشن «موتورها» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز انیمیشن سوره خود را برای پخش از رسانه ملی آماده می‌کند.

 

مرتضی شایسته رئیس کانون پخش‌کنندگان فیلم سینمای ایران در این جلسه با اشاره به هزینه بالای تبلیغات آثار سینمایی پیشنهاد داد: با حمایت سازمان صدا و سیما حتی‌المقدور، تبلیغات برای سینما رایگان شود.

ابوالحسن داوودی دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران تأکید کرد: سینما این ظرفیت را دارد که در مقابل اقبال شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی بایستد و افزایش ارتباط مردم و صدا و سیما می تواند ابزار مناسبی برای اقبال عمومی نسبت به آن باشد.

در ادامه جلسه حامد بابایی قائم مقام معاونت اداری مالی و مدیر کل بازرگانی صدا و سیما گفت: قصد ما حمایت از سینما است و بنا به تأکید ریاست سازمان صدا و سیما روند حمایتی ما از تبلیغات فیلم‌های سینمایی روندی مثبت و افزایشی خواهد بود.

بابایی با اشاره به آغوش باز صدا و سیما در پذیرش آثار ارائه شده به اداره کل بازرگانی صدا و سیما گفت: در صورت داشتن پروانه ساخت و مجوز نمایش این آثار ارزیابی و در کمترین مدت به نتیجه خواهد رسید.

مدیرکل بازرگانی صدا و سیما خاطرنشان کرد: پیرو درخواست آقای خزاعی رئیس سازمان سینمایی از رئیس سازمان صدا و سیما در مقایسه با سال گذشته آمار رکورد تبلیغی و تعداد تیزرهایمان در حوزه سینما افزایشی بوده است و مبنای ما در این خصوص رویکرد تشویقی است.

این نشست با حضور: حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، حامد بابایی مدیرکل اداره بازرگانی صدا و سیما، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر، روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر نمایش فیلم، مرتضی شایسته رئیس کانون پخش کنندگان فیلم سینمای ایران، ابوالحسن داوودی، دبیر شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایرا ن، محمدحسین فرحبخش، کارگردان و تهیه کننده، علی سرتیپی تهیه کننده و پخش‌کننده سینما، همایون اسعدیان‌ رئیس شورای صنفی نمایش، محمدرضا صابری،رئیس انجمن سینماداران و محمد شایسته،تهیه‌کننده سینما و مصطفی کمیجانی معاون مدیرکل دفتر نظارت بر نمایش حضور داشتند.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *