جراحی پروتز سینه یا کاهش اندازه سینه ها برای کاهش سایز سینه ها و ایجاد شکل و فرم سینه جذاب تر طراحی شده است. سینه های بزرگ می تواند باعث درد سینه، کمر، شانه و گردن، مشکلات وضعیت بدن، شیارهای شانه از بند سینه بند و بثورات پوستی زیر سینه ها شود. زنانی که سینه‌های بسیار بزرگ

دارند اغلب از خجالت عاطفی نیز رنج می‌برند و در تعدادی از فعالیت‌های بدنی محدود هستند. هدف این است که سایز سینه با بقیه بدن متناسب‌تر شود و

ناراحتی‌های جسمی و روحی برطرف شود.

این روش پوست اضافی، چربی و بافت غدد را از بین می‌برد و در نتیجه سینه‌هایی کوچک‌تر، سبک‌تر و سفت‌تر می‌شود که نسبت به بقیه بدن شکل بهتری دارند.*

برش های از پیش تعریف شده روی سینه ایجاد می شود و پوست، چربی و بافت غده اضافی برداشته می شود. سپس نوک پستان به موقعیت جدید خود بر روی تپه سینه بالا می رود و بافت های باقی مانده در اطراف آن بسته می شوند. ممکن است همزمان مقداری لیپوساکشن نواحی مجاور برای بهبود شکل سینه جدید انجام شود. امروز برای مشاوره برنامه ریزی کنید!
بسیاری از زنان، سینه‌های بیش از حد بزرگ یا نامتقارن می‌توانند انتخاب‌های سبک زندگی را محدود کنند و باعث ایجاد چندین بیماری جسمی مانند گردن درد مزمن، کمر و شانه‌ها، تحریک پوست، ناراحتی عاطفی و محدودیت در ورزش و گزینه‌های لباس شوند. جراحی پروتز سینه توسط جراح پروتز سینه در تهران می تواند از این مسائل جسمی و احساسی تسکین دهد. گروه جراحی پلاستیک مفتخر است که مرکز برتری در زمینه پروتز سینه در خدمت منطقه و بیماران از سراسر جهان است. با کمک جراحان دارای مجوز هیئت مدیره در گروه جراحی پلاستیک، احساس راحتی در پوست خود تنها یک قدم دورتر است.

 ارزیابی:

در گروه جراحی پلاستیک، هدف اصلی ما کشف این است که چگونه می توانیم به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنیم. این بدان معناست که برای گوش دادن و کار کردن با شما وقت بگذارید تا ظاهری عالی برای شما طراحی کنید. جراحان ما این فرآیند را با یک ارزیابی تکمیلی آغاز می کنند تا همه چیز را در مورد نتایج مورد نظر خود بیاموزند و یک برنامه مراقبت کلی ایجاد کنند. ما برنامه های سفارشی و شخصی ایجاد می کنیم تا بتوانیم به نتایج دقیقی که همیشه می خواستید برسیم. رویکرد مشتری مدار ما محیطی آرام تر و راحت تر را تسهیل می کند که به نوبه خود بهترین نتایج را به همراه دارد.
در طول مشاوره اولیه، جراح شما در مورد اهداف خاص شما برای عمل صحبت خواهد کرد. جراح شما همچنین سلامت جسمی و عاطفی شما را ارزیابی خواهد کرد. در طول معاینه شما، ممکن است اندازه گیری ها و عکس هایی برای سوابق پزشکی شما گرفته شود.

پروتز سینه شامل برداشتن چربی، بافت غده ای و پوست از سینه ها است. این کار جراح را قادر می‌سازد تا اندازه و شکل سینه را برای تناسب با کانتور بدن بیمار تغییر دهد.

 ملاحظات بیمار:

بیماران باید توجه داشته باشند که عمل پروتز سینه یک عمل ساده نیست و انتخاب جراح پلاستیک مناسب برای کوچک کردن سینه هنگام بررسی این نوع جراحی بسیار مهم است. گروه جراحی پلاستیک مفتخر است که با هزاران ساعت جراحی به نام ما مرکز برتری برای روش های کوچک کردن سینه است. جراحان پلاستیک ما دارای گواهینامه هیئت مدیره جراحی آمریکا هستند و سال ها تجربه در روش های کوچک کردن سینه دارند.
• یکی از برنامه‌ریزان جراحی دوستانه ما می‌تواند با شرکت بیمه شما تماس بگیرد تا مشخص کند آیا بیمه شما این روش را پوشش می‌دهد یا خیر، اعتبار جراحان را به اشتراک بگذارد، به سؤالات پاسخ دهد و یک مشاوره رایگان را تعیین کند. با تماس با گروه جراحی پلاستیک امروز با ، دریابید که آیا کاندید خوبی برای عمل کوچک کردن سینه هستید یا خیر .
• برای راحتی شما، مرکز جراحی بانک قرمز در طبقه همکف 1 واقع شده است و یک مرکز جراحی معتبر (انجمن الوپزشک برای اعتباربخشی امکانات جراحی سرپایی) با چهار سوئیت جراحی است.

بهبودی:
پس از عمل جراحی، برای مدتی به اتاق ریکاوری منتقل می‌شوید. در بیشتر موارد، پروتز سینه به عنوان یک عمل سرپایی انجام می شود، بنابراین شما می توانید همان روز به خانه بروید. همه افراد با سرعت متفاوتی بهبود می یابند، بنابراین مهم است که دستورالعمل های پس از عمل را که پزشک به شما داده است، دنبال کنید. به طور متوسط، بیماران باید برنامه ریزی کنند که حداقل یک هفته کار را از دست بدهند. پس از چند هفته، کبودی و تورم کاهش می یابد و ممکن است به بیشتر فعالیت های عادی خود بازگردید. پس از چند ماه، سینه‌های شما شکل طبیعی‌تری به خود می‌گیرند و متوجه خواهید شد که خطوط برش‌تان محو می‌شوند.

محدودیت ها:
اگرچه جراحی پروتز سینه می تواند یک نتیجه عالی ارائه دهد، مهم است که بدانیم خطوط برش قابل مشاهده خواهند بود. با گذشت زمان، خطوط برش شروع به محو شدن می کنند و کمتر قابل توجه می شوند. در درصد کمی از موارد، زنان ممکن است به طور موقت یا دائمی حس نوک پستان را از دست بدهند. همچنین موارد نادری از رشد مجدد وجود داشته است، و در برخی موارد، ممکن است به روش دوم کوچک کردن سینه نیاز باشد.

 یافته‌ها:

جراحی پروتز سینه از نظر رضایتمندی بیماران بالاترین رتبه را دارد. تقریباً بلافاصله از بیماری های جسمی ناشی از سینه های بیش از حد بزرگ رهایی خواهید یافت. بدن شما متناسب تر به نظر می رسد و آزادی بیشتری در انتخاب لباس و فعالیت بدنی خواهید داشت. بسیاری از بیماران به ما گفته اند که جراحی پروتز سینه سینه واقعاً کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشیده است.
• برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کوچک کردن سینه، به متخصصان جراحی زیبایی در سایت الو پزشک مراجعه نمایید و مشاوره عمل اورید.
• آیا جراحی کوچک کردن سینه تحت پوشش بیمه است؟
از آنجایی که سینه های بیش از حد بزرگ می تواند منجر به بیماری شود، برخی از شرکت های بیمه جراحی کوچک کردن سینه را پوشش می دهند. با این حال، بسیاری از شرکت های بیمه برای تحت پوشش قرار گرفتن این روش، نیاز به برداشتن مقدار مشخصی از بافت پستان دارند.

 آیا جای زخم قابل توجه خواهد بود؟

خطوط برش برای همیشه قابل مشاهده خواهند بود. با این حال، آنها به مرور زمان محو خواهند شد. خطوط برش را می توان توسط اکثر مدل های لباس و لباس شنا پنهان کرد.
آیا احساس نوک پستان را از دست خواهم داد؟
جراحی کوچک کردن سینه خطر از دست دادن حس نوک سینه را دارد. میزان خطر بستگی به اندازه و شکل خاص سینه شما دارد، بنابراین مهم است که این موضوع را در طول مشاوره با جراح خود در میان بگذارید.
• آیا بعد از جراحی می توانم از شیر مادر تغذیه کنم؟
این خطر وجود دارد که بعد از جراحی پروتز سینه نتوانید شیر دهید. میزان خطر بستگی به آناتومی منحصر به فرد شما دارد، بنابراین مهم است که این موضوع را در طول مشاوره با جراح خود در میان بگذارید.
جراحی پروتز سینه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود . این دارویی است که شما را در خواب و بی درد نگه می دارد.
برای کوچک کردن سینه، جراح مقداری از بافت و پوست سینه را برمی دارد. نوک سینه های شما ممکن است به زیبایی زیبایی برای تغییر موقعیت آنها بالاتر برده شود.
در رایج ترین روش:
• جراح سه برش جراحی در اطراف آرئول (ناحیه تیره اطراف نوک سینه ها)، از هاله به سمت پایین تا چین زیر سینه و در سراسر چین پایین سینه ایجاد می کند.
• چربی اضافی، پوست و بافت سینه برداشته می شود. نوک پستان و آرئول به موقعیت بالاتری منتقل می شوند. اغلب آرئول کوچکتر می شود.
• جراح برش ها را با بخیه می بندد تا شکل سینه را تغییر دهد.
• گاهی اوقات پروتز با کوچک کردن سینه برای بهبود شکل سینه و زیر بغل ترکیب می شود.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *