
چرا ارزش ویژه مشتری مهم است؟
ارزش ویژه مشتری Customer Equity چیست ؟
شرکتها اغلب با چالشهای مشتریان باهوش و رقابت بسیار بالا در بازار مواجه هستند. بقای هر برند در برابر رقبای اطراف خود به توانایی آن در افزایش ارزش ویژه مشتری بستگی دارد. مدیریت برند و بازاریابی به دنبال افزایش هستند.
در بازار امروز، ارزش ویژه مشتری ضروری است، زیرا به شما کمک میکند سود مالی را که میتوانید از تمام مشتریان خود در طول رابطه خود به دست آورید، تخمین بزنید. این به شرکتها اجازه میدهد تا ارزش داراییهای مشتری خود را تخمین بزنند و تصمیمات مالی درستی در رابطه با فروش اضافه، حفظ و اکتساب بگیرند.
بر هر مشتری تمرکز می کند و از تعاملات با مصرف کنندگان استفاده می کند که هدف آن تقویت ارتباطات است. امروزه موفقیت یک شرکت به توانایی آن در ایجاد مشتریان وفادار تا حد امکان بستگی دارد.
برای درک اینکه ارزش ویژه مشتری چیست، بررسی تفاوت بین ارزش ویژه مشتری و برند که اغلب با هم اشتباه میشوند، مفید است، اگرچه هر کدام ویژگیهای متمایزی دارند.
ارزش ویژه مشتری در مقابل ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری بر سطح وفاداری مشتری نسبت به یک بر.. ... بیش تر بخوانید