انواع شکایت چیست ؟ آستانه شکایت کجاست؟

انواع شکایت چیست و چگونه انها را بشناسیم . آستانه شکایت کجاست ؟ شکایت کجاست ؟ یکی از لذت های بزرگ من در زندگی، شنیدن دیگران است. به عنوان یک مشاور بازاریابی، مدت‌هاست که به مردم علاقه‌مند بوده‌ام – به آنچه که فکر می‌کنند، احساس می‌کنند و چگونه رفتار می‌کنند. من از تماشای حالات چهره افراد، گوش دادن به انتخاب کلمات آنها و پیگیری لحن احساسی آنها لذت می برم. یکی از مکان های مورد علاقه من برای تماشای مردم فرودگاه است. برخلاف رستوران‌ها یا سالن‌های سینما، فرودگاه‌ها مکان‌هایی هستند که مردم نزدیک به هم هستند و من هیچ کاری بهتر از گوش دادن به حرفهای دیگران ندارم. متأسفانه بسیاری از چیزهایی که می شنوم شکایت است. من می شنوم که مردم از تاخیر پروازها و صندلی های ناراحت کننده گلایه می کنند. من به مدیرانی گوش می دهم که با تلفن با همکاران صحبت و رقبای خود خراب می کنند. من شاهد انبوهی از مشکلات هستم: آب و هوای بد، جنگ، عملکرد ضعیف اقتصادی، فضول زندگی زن و شوهر ، استخوان های شکسته. فکر میکنی دنیا داره تموم میشه روانشناسی شکایت اگر شکایت بسیار وحشتناک است، چرا این همه رایج است؟ به نظر می رسد که شک.. ... بیش تر بخوانید

بازاریابی همه کاناله (امنی چنل مارکتینگ) Omnichannel Marketing

امنی چنل مارکتینگ (امنی چنل مارکتینگ) Omnichannel Marketing چیست؟ استراتژی بازاریابی خرده فروشی Omnichannel Marketing چیست استراتژی خرده فروشی (امنی چنل مارکتینگ) Omnichannel یک رویکرد سازمانی بین کانالی (کراس چنل cross-channel) برای بازاریابی، فروش و خدمت به مشتری است که یک تجربه مشتری یکپارچه و منسجم را ایجاد می‌کند بدون توجه به اینکه مشتری شما چگونه، چه زمانی یا کجا به برند شما دسترسی پیدا می‌کند. کلمه کلیدی در اینجا “بین کانال cross-channel” است در مقابل چند کاناله multi-channel : زیرا در حالی که همه افراد در Omnichannel از چندین کانال استفاده می کنند، همه فعالیت های multi-channel شامل Omnichannel نیستند. کراس چنل شامل ترکیب و به اشتراک گذاری داده ها در تمام کانال ها برای ایجاد یک تجربه مشتری مداوم و یکپارچه است. تعریف بازاریابی همه کاناله برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی ابزارهای ارتباطی بازاریابی همیشه فعال و متمرکز بر کمپین در نقاط ارتباطی مختلف چرخه حیات مشتری برای به حداکثر رساندن لیدز (مشتری راغب) و فروش – در عین حال ارائه یک تجربه مشتری بی‌نظیر برای تشویق وفاداری مشتری بسیاری.. ... بیش تر بخوانید

مدل کسب و کار حق اشتراکی چیست Subscription Business Model

مدل کسب و کار حق اشتراکی (سابسکرایب بیزینس) Subscription Business Model مدل کسب و کار حق اشتراکی زمانی است که مشتری به طور منظم هزینه ای را برای دسترسی به محصول یا خدمات شما پرداخت می کند. به شما امکان می دهد از گروهی از مشتریان وفادار درآمدهای مکرر کسب کنید. این مانند داشتن یک توافق مداوم با مشتری است، که در آن افراد موافقت می کنند برای محصولات یا خدمات شما برای مدت زمان مشخصی مانند هر ماه، سال یا هر سه ماهه پرداخت کنند. و مشتریان این گزینه را دارند که در هر زمان اشتراک خود را لغو کنند. مدل کسب و کار حق اشتراکی بخشی از یک تغییر فرهنگی گسترده تر به نام اقتصاد عضویت است که در آن مردم به دنبال «دسترسی» به جای «مالکیت» هستند. نتفلیکس یک نمونه عالی از این نوع کسب و کار اشتراک است. آنها به بینندگان خود با پرداخت هزینه ماهانه (آبونمان) به همه محتوای گذشته، فعلی و آینده دسترسی دارند. تا زمانی که پرداخت می کنید، می توانید تماشا کنید. و هنگامی که اشتراک خود را لغو می کنید، دسترسی به سرویس پخش آنها را از دست می دهید. البته اکثر آمریکایی احتمالاً کسر ماهیانه 15 دلار از حسابشان را حتی متوجه .. ... بیش تر بخوانید

معنی SaaS ، PaaS ، IaaS : آنچه شما باید بدانید

خدمات ابری SaaS ، PaaS ، IaaS خدمات رایانش ابری و خدمات، کسب‌وکارها با افزایش محبوبیت رایانش ابری و خدمات، کسب‌وکارها در سراسر جهان از سرویس‌های سنتی سنتی که به آن تکیه کرده‌اند دور می‌شوند. خدمات مبتنی بر فضای ابری نحوه عملکرد کسب‌وکارها را تغییر داده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، پلتفرم‌ها، نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی از طریق اینترنت و نقاط اتصال آنلاین استفاده کنند. برای سازمان هایی که در نظر دارند تجارت الکترونیک خود را به فضای ابری منتقل کنند، سه اصطلاح مهم وجود دارد که باید از آنها آگاه باشند: زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS). پلتفرم به عنوان یک سرویس (PaaS). نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS). IaaS، PaaS و SaaS سه نوع اصلی محاسبات ابری هستند که امروزه در دسترس هستند. این پلتفرم‌ها در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند و درآمد جهانی آن از حدود 90 میلیارد دلار در سال 2016 به بیش از 312 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است. با رشدی مانند این، محاسبات ابری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار است زیرا کسب و کارها شروع به حذف تدریجی نرم افزا.. ... بیش تر بخوانید