چگونه به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟
پاسخ به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی
آیا برند شما سوالات و شکایات زیادی در رسانه های اجتماعی دریافت می کند؟ آیا ردیابی و نظارت بر همه شکایات وارد شده از طریق رسانه های رسانه های اجتماعی برای نمایندگان شما دشوار است؟ نگران نباشید ما شما را در مقاله راهنمایی میکنیم.
مشتریان از رسانه های اجتماعی برای تعامل با شرکت ها، پرسیدن سؤال یا ارائه بازخورد انتقادی در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. از این رو، رسیدگی به شکایات رسانههای اجتماعی از پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی برای شرکتها برای حفظ ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها بسیار مهم است.
گروه سنی استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارائه بازخورد به برندها
چگونه به شکایات شبکه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟ نتیجه تحقیقات Bain نشان داده است که ، مشتریانی که از طریق رسانه های اجتماعی با شرکت ها در ارتباط هستند، 20 تا 40٪ بیشتر از سایر مشتریان، برای دریافت خدمات و محصولاتش آن شرکت ها پول پرداخت میکنند.
همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که “خبرهای بد سریعتر می روند”. دقیقاً به همین ترتیب، نظرات منفی که مشتریان می گذارند، تأ.. ... بیش تر بخوانید